Niebanalne i oryginalne grzejniki

Grzejnik INVENTIO
Opracowanie: Profundo PR
Na podstawie: Profundo PR
Czy grzejnik może być dziełem sztuki? Czy może budzić emocje? Czy może pełnić we wnętrzu inną rolę niż dostarczanie ciepła? Wystarczy popatrzeć na grzejniki INSTAL-PROJEKT prezentowane na zdjęciach znanego polskiego fotografa Szymona Brodziaka, aby przekonać się, że warto sięgnąć poza granice…wyobraźni.

Choć INSTAL-PROJEKT jest w Polsce rynkowym liderem w dziedzinie grzejników, nie przestaje szukać nowych, lepszych rozwiązań, tworzyć nowe pomysły, kreować trendy. Najnowsza wizerunkowa sesja zdjęciowa autorstwa Szymona Brodziaka przekonuje nas, że zgodnie z najnowszymi tendencjami wzorniczymi grzejniki, to już nie tylko prozaiczne elementy instalacji, ale również oryginalne, dekoracyjne przedmioty, powstające niejednokrotnie przy współudziale cenionych projektantami przemysłowymi i artystów. Sugestywne sceny uchwycone w obiektywie Szymona Brodziaka są pełne emocji i przekonują nas, że wybierając ciekawy kształt, nietypowy kolor czy wreszcie lokując grzejnik na eksponowanym miejscu we wnętrzu, możemy osiągnąć efekt, który przekroczy nasze wyobrażenia. Grzejniki nie są już skrzętnie skrywane – wychodzą na pierwszy plan, kreują nastrój, współgrają ze swoim otoczeniem lub są dominującym akcentem o zaskakującej formie i nietypowym kolorze. Są niebanalne, oryginalne, zabawne, solidne, wzbudzające zaufanie, podziw i … pożądanie. Są niejednokrotnie prawdziwymi działami sztuki – bo jak inaczej określić serię „Inventio”?

Grzejnik RETTO
Opracowanie: Profundo PR
Na podstawie: Profundo PR
Grzejnikom dekoracyjnym INSTAL-PROJEKT towarzyszą na zdjęciach piękne kobiety. To również symbol emocjonalnej strony nowego wizerunku firmy. „Świat emocji to świat kobiet. To one kreują porządek, harmonię i piękno świata przez budowanie codziennych rytmów, powtarzanych czynności – tę samą harmonijną powtarzalność odnajdziemy w produktach INSTAL-PROJEKT. Ale kobiece uczucia i zachowania potrafią nas zaskakiwać swoją zmiennością oraz intensywnością – stąd ta różnorodność form, zaskakujące rozwiązania, bogactwo kolorów, których do niedawna nikt nie śmiałby skojarzyć z grzejnikiem.”

Nowy wizerunek marki INSTAL_PROJEKT to także odbicie tegorocznych zmian w ofercie: wprowadzenia ponad 20 nowości produktowych, modyfikacji wzorniczych i technologicznych większości produktów, stworzenia nowej, szerokiej palety kolorów oraz nowego, niezwykle czytelnego systemu oznaczeń. Nowa, komplementarna oferta INSTAL-PROJEKT zawiera także suszarki, grzałki elektryczne oraz całą gamę funkcjonalnych akcesoriów do grzejników: relingów, półek i wieszaków.
Na podstawie: Profundo PR
Opracowanie: Profundo PR
10-09-10 14:01
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.