Umowa gwarancyjna

karta gwarancyjna
Opracowanie: Grupa Armatura
Na podstawie: Grupa Armatura
Każdy kupiony przez nas produkt podlega gwarancji. W przypadku baterii kuchennych i baterii łazienkowych objęte są nią wszystkie elementy ich budowy. Wiodący producent baterii, doradza, na jakie warunki umowy gwarancyjnej należy zwrócić szczególną uwagę.

Kupując armaturę, otrzymujemy gwarancję na wszystkie elementy niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania. W przypadku, gdy bateria jest wadliwa i fakt ten zostanie ujawniony podczas trwania gwarancji nasza reklamacja na pewno zostanie uwzględniona. Co zrobić w sytuacji, gdy zauważyliśmy uszkodzenie?

Postępowanie reklamacyjne
Jeśli zakupiona przez nas armatura nie działa prawidłowo, powinniśmy zgłosić się do detalicznego punktu sprzedaży lub zadzwonić na bezpłatny numer infolinii podany przez producenta. Pamiętajmy aby zrobić to przed upływem dwóch miesięcy od daty stwierdzenia wady. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest przedłożenie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej i dowodu zakupu.

- Musimy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy użytkownika. Jeśli przed zamontowaniem bateria jest przechowywana w pomieszczeniach o dużej wilgotności i w otoczeniu związków działających korodująco, reklamacja nie zostanie uznana. Tak samo będzie w sytuacji, gdy zostanie ona źle zamontowana lub użytkowana w nieprawidłowy sposób. Umowa nie obejmuje także uszkodzeń wynikających z samodzielnych napraw i przeróbek – mówi Aneta Dziedzina z Grupy Armatura. – Zanim zamontujemy baterię, musimy pamiętać o dokładnym przepłukaniu instalacji wodnej. Gwarancja nie obejmuje bowiem uszkodzeń spowodowanych zanieczyszczeniami przewodów.

Warto dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi armatury, by wiedzieć jakimi środkami możemy ją czyścić. Nasza reklamacja zostanie bowiem uwzględniona wtedy, gdy do pielęgnacji używaliśmy odpowiednich preparatów. Przed zakupem powinniśmy także dokładnie obejrzeć produkt, żeby sprawdzić, czy powierzchnia baterii nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli takie spostrzeżemy, musimy je niezwłocznie zgłosić w punkcie sprzedaży. W przypadku uszkodzeń zauważonych po zakupie serwis gwarancyjny może mieć wątpliwości, czy wada powstała z winy producenta czy użytkownika. Nasza reklamacja w tej sytuacji nie zostanie uwzględniona. Stanie się tak jednak w przypadku, gdy bateria posiada wady ukryte i fakt ten zostanie ujawniony podczas trwania gwarancji.

Najwyższa jakość gwarantowana
Niewielu producentów może zapewnić swoich klientów, że ich wyrób będzie bezawaryjnie funkcjonował przez 100 lat. Taką gwarancję daje Grupa Armatura na elementy odlewane swoich baterii. szczegółowych informacji na ten temat należy szukać w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. Reklamacje można zgłaszać w punkcie sprzedaży lub pod bezpłatnym numerem telefonu: 0 800 433 334. Grupa Armatura zapewnia, że w przypadku jej produktów naprawa lub wymiana następuje do 48 godzin od daty zgłoszenia nieprawidłowości. W sytuacji niewywiązania się z terminu naprawy firma wymieni baterię na nową (tego samego lub najbardziej zbliżonego modelu). Jeśli chcemy zlecić usunięcie awarii, najlepiej zgłosić się do autoryzowanych serwisantów.
Zanim zaczniemy korzystać z baterii, powinniśmy zapoznać się z jej instrukcją obsługi, by prawidłowo ją używać i pielęgnować. Warto także dokładnie przeczytać umowę gwarancyjną, by wiedzieć, co zrobić w przypadku, gdy zauważymy jej uszkodzenie. Świadomi swoich praw, unikniemy nieprzyjemnych sytuacji przy reklamowaniu wadliwego produktu.
Na podstawie: E.C.H.O Communications
Opracowanie: Agnieszka Deska
10-03-29 10:06
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.