Kategorie
Kreowanie przestrzeni
Sprawdź też
Jak wybrać oświetlenie?
Producenci wielu produktów przyzwyczaili nas do tego, że moda się zmienia i raz na jakiś czas należy wymienić naszą odzież, obuwie czy szaliki. Poza tym postęp w rozwoju techniki powoduje, że jesteśmy zmuszeni do wymiany podstawowego sprzętu elektronicznego coraz częściej. w podobny sposób przychodzą i odchodzą pewne trendy w wykańczaniu wnętrz, choć częstość tych zmian nie jest może równie zauważalna, jak w przypadku odzieży czy okularów. A jak ma się częstotliwość tych zmian do postępu technicznego? Czy to oznacza, że znajdujące się u nas żyrandole lub lampy ogrodowe powinniśmy wymieniać tak samo często jak elektronikę? Jak właściwie dobrać oświetlenie do mieszkania?
Dbajmy o to by mieć uroczy ogród!
Na podstawie: http://www.flickr.com/
Zapewne nikomu nie trzeba tego pisać, jednakowoż kiedy widuje się dosyć często raczej zaniedbane ogrody, w sumie można dojść do wniosku, że po prostu nie wszyscy ludzie wiedzą jak mocno ważne jest to by jakby nie patrzeć dbać o swój ogród. Choć w sumie tak czy siak jeśli w grę wchodzą ogrody, mieszkańcy Polski nie są kiepscy, należymy do europejskiej czołówki, to w 100% pewne. To co zatem można powiedzieć wszystkim ludziom zainteresowanym tym by nie obniżać zbytnio statystyk, nie powodować, że nasze osiedla domów jednorodzinnych będą dużo gorzej wyglądały?
Cztery razy tak dla sprężyny
Na podstawie: Franc Gardiner
Mogłoby się wydawać, że roleta jest nierozerwalnie związana z koralikami, które służą do jej zwijania. Mechanizm sprężynowy wciąż jest mało popularnym rozwiązaniem, choć jego zalety są nie do przecenienia. Firma Franc Gardiner – lider rynku osłon okiennych, posiadający patent na roletę sprężynową – przybliża to wygodne i bezpieczne rozwiązanie, wciąż pozostające w cieniu koralików.
100 % bezpieczeństwa i naturalności w pokoju dziecka
Na podstawie: Sauthon
Marka Sauthon to meble, artykuły i akcesoria przeznaczone dla niemowląt i dzieci. Producent marki, francuska Firma SAUTHON Industries zajmuje obecnie pozycję lidera na rynku europejskim wśród innych marek dziecięcych.