Toalety myjące – Geberit

toaleta
Opracowanie: Geberit Sp. z o.o.
Na podstawie: http://www.geberit.com.pl/geberit/inet/pl/wcmspl.nsf/files/usr-pdf-ISH_03_2009.pdf/$file/ISH_03_2009.pdf
Czyszczenie ciała wodą – nawet podczas używania toalety: firma Geberit jest przekonana, że europejskie toalety przechodzą kulturową metamorfozę.

Pierwsza prezentacja nowych toalet myjących miała miejsce na targach ISH we Frankfurcie.
Scenariusz: Wcześnie rano, młoda kobieta przygotowuje się do dnia pracy – energicznie wyciera papierowym ręcznikiem długie włosy, aż zaczynają lśnić, przeciera twarz i na końcu czyści zęby suchą szczotką. Wszystko to bez użycia kropli wody.
Ten scenariusz może wydać się absurdalny, ale był on życiem codziennym dla europejczyków przez wieki. – w tej części świata, zamiast używać wody, po wizycie w toalecie oczyszczamy swe ciało papierem toaletowym.

Geberit wprowadza czyszczenie wodą
To zdumiewające, jak bardzo woda jest postrzegana jako źródło czystości. Jeśli cokolwiek jest brudne – sięgamy po wodę. Wszystko jedno kobieta czy mężczyzna, stary czy młody, bez wody czujemy się brudni, a nasza własna skóra nie jest już dla nas przyjemna. Eksperci sanitarni z firmy Geberit są przekonani, że czyszczenie ciała wodą powinno także zdominować toaletę. To co w Japonii lub Finlandii jest oczywiste, powinno się takie stać również i u nas. Przy pomocy urządzenia AquaClean – toalety myjącej – Geberit zamierza przeprowadzić kulturową transformację.

Rozszerzona oferta – atrakcyjny poziom cenowy
Nowy produkt, nowa nazwa, nowa koncepcja – a wszystko to w nowej atrakcyjnej cenie. Geberit oferuje odpowiedni model dopasowany do każdych warunków i sytuacji mieszkaniowej, od najprostszej do najbardziej luksusowej wersji. AquaClean4000, AquaClean5000, 5000plus zastępują w ofercie produkty Balena4000-6000. Dopasowane ergonomicznie i wzorniczo deski zamienią każdą toaletę w małą strefę SPA. Model podstawowy AquaClean4000 oferuje mycie ciepłym strumieniem wody, a w odróżnieniu od niego AquaClean5000 myje strumieniem oscylującym i odciąga zanieczyszczone powietrze. AquaClean5000plus posiada dodatkowo funkcję podmywania dla pań oraz suszarkę wraz z pilotem sterującym. Wszystko zaplanowane jest tak, aby dopasować się do osobistych potrzeb klienta – siła strumienia wody, temperatura wody i suszenia może być ustawiana indywidualnie.
AquaClean8000 – kompletna toaleta w doskonałym, nowoczesnym wzornictwie dużo lepiej konkuruje cenowo. Model podstawowy z funkcjami podmywania i ustawianym, oscylującym strumieniem wody jest obecnie dużo bardziej osiągalny. TOP model – AquaClean8000plus wyposażony jest w dodatkowe funkcje odświeżającego masażu, profil użytkownika może być zapamiętany na pilocie kontrolnym.

Relaks i SPA w toalecie
Geberit sprzedaje toalety myjące od ponad 30 lat. Może wydawać się to zadziwiające – dlaczego właśnie ten moment został wybrany na zwrócenie silniejszej uwagi na ten produkt. „Przez ostatnie lata rozmowy z naszymi klientami uzmysłowiły nam, że coraz ważniejszym dla naszych klientów staje się relaks, dobre samopoczucie. Coraz więcej ludzi marzy obecnie o chwili relaksu w swojej prywatnej oazie SPA – i oczywiście toaleta, która delikatnie i przyjemnie myje jest jej częścią” – tłumaczy Albert Baehny. Jest on także przekonany: „że czas już dojrzał do tego, aby zmienić standardy higieny w naszych toaletach”.

Większość nie czuje się czysto po opuszczeniu toalety
Wrażenie odniesione po rozmowach z wieloma klientami, dotyczące kulturowej transformacji zostało potwierdzone badaniami przeprowadzonymi przez GfK na zlecenie Geberit. Badanie przeprowadzono w 6 krajach europejskich. Poproszono o szczere i otwarte odpowiedzi. 1/3 europejczyków nie czuje się czysto po opuszczeniu toalety, 75% uważa, że mycie wodą byłoby bardziej dokładne. „W sumie dzięki badaniu jesteśmy pewni, że europejczycy są gotowi na zmianę obecnych przyzwyczajeń toaletowych. Jeden na dwóch ludzi przewiduje, że w przyszłości nabędą toaletę myjącą”. – wyjaśnia Markus Zumbuhl Dyrektor Zarządzający GfK Switzerland. I po chwili dodaje:” Moje piętnastoletnie doświadczenie w badaniach mówi, że ludzie raczej nie doceniają swojej kreatywności i są zwykle bardzo sceptyczni wobec nowości.” Jeśli ponad 50% badanych potwierdza swoją chęć zakupu nowego produktu – to jest to bardzo duża liczba!”
Na podstawie: Geberit Sp. z o.o.
Opracowanie: Anna Dąbrowska-Makara
09-06-30 15:21
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.